ELMO Rent alustas transpordisektorit muutva strateegia realiseerimisega, et tuua uus lähenemine igapäevastesse tavatranspordi vajadustesse. Nädala algul alustati üldsuse teavitamist elektriautode müütidest ja tegelikkusest ETV Ringvaates näidatud kõige nigelama elektriautoga tehtud testsõidu kaudu. Tänasest on elektriautode lühirenditeenuse hind soodsam taksosõidust.

Konkurentsivõimelise elektriautode lühirenditeenuse pakkumisega soovitakse muuta nii taksoteenust kasutavate kui liisinguautot omavate inimeste kasutusharjumusi.  “Viimased aastad on edukalt Uber ja Taxify muutnud lühisõidud mugavaks ja soodsaks. Kliendile soodne teenushind on aga toonud kaasa streikivad taksojuhid, mis annab märku, et soodne hind ei pruugi jääda kestma” ütles ELMO Rent tegevjuht Enn Laansoo, Jr. “Seetõttu leidsime, et on õige aeg konkurentsivõimelise lühirenditeenuse pakkumisega astuda taksoteenuse pakkujate mängumaale“ lisas Laansoo, Jr. Alates tänasest on 30-minutilise arveldussammuga elektriautode lühirenditeenuse hind taksosõidust soodsam. Keskmine taksosõit Tallinnas on 15 km ja maksab 5 kuni 7 eurot ning Tartus 10 km maksumusega 4 kuni 6 eurot. ELMO Rent elektriautoga tehakse 10 kuni 15 km pooletunnine sõit ära 3 euroga.

ELMO Rent soovib muuta ka autoomanike tänaseid kasutusharjumusi. Järgmises etapis luuakse motiveerivad tingimused ka tänastele autoomanikele, et Tallinna ja Tartu elanikel tekiks ajend loobuda oma isikliku auto kasutamisest ning asendada see ühistranspordi kasutamise ja jagamismajanduse põhisele madalate ülalpidamiskuludega elektriauto kasutamisega. Enn Laansoo, Jr sõnul on ELMO Rent üks põhifookuseid siinkohal just isiklike liisitud autodega sõitvad kliendid, kes kasutavad autot peamiselt lühisõitudeks tööle ja koju. „Statistika alusel kasutab Tallinna ja Tartu elanik ca 5% ajast oma isikliku autot ehk 95% ajast auto seisab. Liisitud auto liisingumakse, kütuse, remondi, parkimise, auto amortisatsioonikulu kuus kokku on vahemikus 300 kuni 700 eurot sõltuvalt autost. Peatselt avalikustatava uute teenuspakettide alusel suudame isikliku autoga võrreldes kliendile tema 5% sõiduvajadused rahuldada 2 kuni 3 korda soodsamalt kui isikliku liisitud autoga” ütles Laansoo, Jr.

Lisaks renditeenuse propageerimisele näeb ELMO Rent strateegia ette ka vajadust tõsta  üldsuse teadlikkust elektriautodest ning teadvustada nende kasutamise plusse ja miinuseid täpselt nii, nagu need on. Esimese sammuna sai avalikkuse ette toodud ELMO Rent kõige nigelama elektriauto testsõit talvisel perioodil. Saatelõik Jüri Muttika tehtud testsõidust ilmus 6. veebruaril ETV Ringvaates. Mitsubishi i-MiEV’iga läbiti Tallinna linna tänavatel testsõidul 9,2 km ning akut kulus 14 km jagu. Saatelõigu kaudu toodi välja selle mudeli puhul vähest aku vastupidavust ja sobilikkust eelkõige linnas lühisõitudeks rendipunktide piirkonnas. Jüri Muttika sõnul saab i-MiEV täisakuga sõita näiteks kesklinnast Tabasallu, Piritale ja tagasi, aku vastupidavus aga oleneb paljuski juhi sõidustiilist, auto mudelist. Tema sõnul sobib i-MiEV eelkõige talvel kontorist lühisõiduteks lõunale.

Enn Laansoo, Jr lisab täiendavalt, et Mitsubishi i-MiEV läbisõit jääb selgelt alla näiteks ELMO Rent kasutuses olevale teisele mudeli Nissan Leaf läbisõidule, kuid väikese läbisõidu juures saab oma päevased lühisõidud ka i-MiEV´ga muretult rahuldatud. „Keskmiselt sõidavad meie kasutajad Tallinnas ja Tartus päevas 22 km ja isegi i-Miev’iga saavad kliendid talvel 40-50 km läbitud. Väiksema aku vastupidavusega elektriautode puhul on oluline rõhuasetus just sõitude planeerimisel. Uutele elektriautode kasutajatele on see auto sobilik esmalt rendipunktide vahelisteks sõitudeks, et tagada kindlustunne, kuniks harjutakse jälgima akude taseme ja sõidustiili vahelist seost” lisas Laansoo, Jr.