Naine või mees?

ELMO nägi ilmavalgust esimest korda juulis 2013. Nelja aasta jooksul SA KredEx poolt kogutud statistika alusel oli ELMO Rent esimesel tegutsemiskuul 9% ulatuses naisterahvas. Neljanda aasta lõpuks on ELMO Rent suurendanud endas nõrgema generatsiooni osakaalu kuni 25 protsendini.

See on umbes sama palju kui Võrdõigusvoliniku kantselei hinnangul 2015. aastal Riigikogu valimistel osalenud naiskandidaatide osakaal.

 

Aktiivne või passiivne?

Esimestel kuudel julges ELMO sõita oma rendipunktist välja viiendiku aja ööpäevast. Kõige julgem oli ELMO 2014. aasta suvel, mil tuli oma valget rüüd näitama koguni 49% ajast. Viimasel poolaastal on ELMO muutunud tagasihoidlikumaks ja oma jätkuvalt heas seisukorras valget rüüd näidanud vaid 24% ajast.

ELMOkas naudib ringi liikumist rohkem kui keskmine eestlasest televiisorisportlane, kes veedab helendava ekraani ees päevast ca 4 tundi.

 

Maraton või sprint?

Algusaastatel 2013-2014 armastas ELMO pikemaid läbisõite (142-218 km, 50-100 korda). Pärast nelja aastat on tõusnud lühemate distantside läbimine rohkem hinda, küll aga on kasutuskordade arv pea topelt (42-71 km, 140-190 korda).

 

Oleme õnnelikud, et elektriautode renditeenuse populaarsus kasvab ka õrnema sugupoole seas, oleme mobiilselt järjest aktiivsemad ja nutikamad ajaplaneerijad. Ja mis kõige tähtsam – teadliku tarbijana säästame emake loodust elektriautode kasutamisega.